Restaurant De Ouzerie krijgt tóch vergunning na lang gesprek met de gemeente
Raymond de Jager2018-04-23T08:37:30+02:00Het was schrikken vrijdag voor René Labrijn van restaurant De Ouzerie aan de Van Asch van Wijckskade. Met een belletje werd hem medegedeeld dat hij geen vergunning kreeg voor een terras en bar voor de deur tijdens Koningsdag. De gemeente ging gisteren toch nog overstag; Labrijn mag een bar ...