Gemeente Nieuwegein vangt eenden voor verkeersveiligheid
Raymond de Jager2018-03-26T11:15:00+02:00NIEUWEGEIN - De gemeente Nieuwegein gaat vandaag bij de Marconibaan een aantal muskuseenden vangen en uitzetten in Drenthe. De exotische vogels zorgen voor verkeersonveilige situaties. Ze steken volgens de gemeente drukke fietspaden over en zorgen daardoor voor overlast.