Amersfoort helemaal klaar met hondenpoep in Soesterkwartier
Raymond de Jager2018-02-18T14:48:45+01:00De eerste twee weken van februari kregen hondenbezitters die de ontlasting niet opruimden nog een waarschuwing, maar vanaf nu gaat de gemeente direct over op beboeten.