Utrechters voeren juridische strijd om ondergrondse afvalcontainers
Raymond de Jager2018-01-03T11:37:30+01:00Meerdere Utrechters voeren momenteel rechtszaken over ondergrondse restafvalcontainers die de gemeente bij hen in de straat wil plaatsen. Maar de ... Utrecht wil dat inwoners meer afval scheiden en werkt sinds 2015 onder het motto 'Het Nieuwe Inzamelen' aan een netwerk van ondergrondse ...